Tuesday, October 11, 2016

Forex Trading Inkomstebelastingwet Australië

Australiese belastingimplikasies van FOREX winste / verliese Net my interpretasie van ATO dokumente (geen skakels jammer). Ek kan t vind iets beton en elke rekenmeester sal jy iets anders vertel. Selfs lui die ATO gee 'n vae antwoord, waar hulle basies sê dit is aan jou - totdat ons u oudit Ek glo ek kan demonstreer om die ATO wat ek doen dit om inkomste te genereer, eerder as 'n stokperdjie al is, as dit was op 'n kleiner skaal is dit dalk 'n ander storie wees. As dit is beskou as 'n stokperdjie D Dit waarskynlik wees aan KWB onderhewig plaas. Australiese belasting implikasies van FOREX winste / verliese Hi, ek sou graag wou weet hoe AUSTRALIESE Forex-handelaars (nie besigheid) nie hul belasting Sluit asseblief enige skakels wat spesifiek op die vraag te beantwoord is, indien u enige. Het jy optel al die besef winste en verliese apart en voeg dit by die artikel inkomste en aftrekkings of net die verskil tussen die wins en verliese minus jou kontant insette. Danksy sy redelik maklik, s dit beskou as 'n ander bron van inkomste soos normaal. Maar as jy dit kan regverdig as 'n werklike besigheid en nie net 'n stokperdjie dan kan jy allerhande voordele gekom belasting tyd net soos enige besigheid Verliese uit aangegaan inkomste en belasting aftrekbaar uitgawes soos toerusting werkspasie ens ens As jy wil 'n meer gedetailleerde antwoord laat my weet, maar betaal net die 130 vir 'n goeie rekenmeester en hulle sal die been vir jou werk doen, maar net onthou dat iets van hierdie aard is gewoonlik 'n groot teiken vir 'n oudit so don t BS te veel. Hou jou kwitansies vir alles. TV se (monitors Rekenaars, muise, sleutelborde, boeke, meubels, internet, telefoon (veroorsaak dat jy handel op wat te). Die manier waarop hulle handel te sien as 'n besigheid (jy don t moet 'n ABN), maar dit is basies bepaal deur die tyd wat jy daarin sit, die frekwensie wat jy handel dryf en die grootte wat jy handel dryf (die grootte is maklik aangesien ons handel op hefboom en beset duisende dollars in valuta in net een handel). so strategies sou ek beslis aanbeveel probeer om dit beskou . as 'n besigheid vir al die BS jy deur handel dit verdien jy Courage is Weet wat nie te vrees geword Desember 2010 Status:. lid 71 poste volgens my beperkte begrip wanneer jy meer as 180k maak, moet jy betaal 49 van wins in belasting. dit is stapelgek. Selfs as jy 'n maatskappy te vorm, dit sal haal om die belasting tot 30, maar wanneer jy uit geld uit daardie maatskappy, sal dit steeds belas word teen 49 indien meer as 180k. vir my is dit lyk soos NZ is 'n soeter deal. Maatskappybelasting van 28 en maksimum persoonlike belasting van 33. Daarbenewens enige belegging langtermyn belang is belastingvry, want daar is geen belasting op GST. Normale handel sal steeds belas word soos gereelde inkomste as wat dit is nie regtig 'n belegging. Ek Don t dink ek moet iemand hoe groot 'n verskil hierdie oortyd sal maak om basislyn aandele as gevolg van samestelling vertel. So as iemand regtig maak dit groot in forex in Australië, hulle sal beslis op soek om te skuif na NZ (ten minste), indien dit nie na Singapoer / Hongkong. Aangesluit Desember 2010 Status: Lid 71 Posts Ek het 'n Australiese video bevordering fx waar 'n vrou sê fx is belastingvry, want sy is oor 60years ou gesien - dit is korrek Volgens my beperkte begrip wanneer jy meer as 180k maak, moet jy betaal 49 wins in belasting. Wat is gek. Selfs as jy 'n maatskappy te vorm, sal dit af te bring die belasting tot 30, maar wanneer jy uit geld uit daardie maatskappy, sal dit steeds belas word teen 49 indien meer as 180k. Vir my is dit lyk soos NZ is 'n soeter deal. Maatskappybelasting van 28 en maksimum persoonlike belasting van 33. Daarbenewens enige belegging langtermyn belang is belastingvry, want daar is geen belasting op GST. Normale handel sal steeds belas word soos gereelde inkomste as wat dit is nie regtig 'n belegging. Ek Don t. Jy don t van die maatskappy, jy jouself betaal 'n loon wat belas, het die maatskappy wins belas word. Die totale belasting wat jy betaal op jou jaarlikse inkomste is sowat 30, wat t stapelgek isn glad nie - dit is wat almal betaal, hoekom shouldn t handelaars betaal dieselfde NZ het geen kapitaalwinsbelasting, sodat jy daar kan handel sonder enige belasting te betaal . maar dit is net terwyl die huidige skare (NP) aan bewind is daar. Sodra hulle 'n verkiesing verloor om die Labour Party - wat noodwendig sal gebeur, of dit nou by die volgende verkiesing of die een na - Arbeid het gesê dit sal in CG belasting te bring, sodat die beweging daar kom nie t bied 'n langtermyn voordeel. As jy nie t wil belasting op alle betaal, skuif na Bermuda, Kaaimanseilande of 'n ander permanente belasting paradys. si hoc LEGERE gebied van communautair belang nimium eruditionis habes geword Desember 2010 Status: Lid 71 poste wat jy don t van die maatskappy, betaal jy vir jouself 'n loon wat belas, het die maatskappy wins belas word. Die totale belasting wat jy betaal op jou jaarlikse inkomste is sowat 30, wat t stapelgek isn glad nie - dit is wat almal betaal, hoekom shouldn t handelaars betaal dieselfde NZ het geen kapitaalwinsbelasting, sodat jy daar kan handel sonder enige belasting te betaal . maar dit is net terwyl die huidige skare (NP) aan bewind is daar. Sodra hulle 'n verkiesing verloor om die Labour Party - wat noodwendig sal gebeur, of dit nou by die volgende verkiesing. Dit was verkeerd van my om my standpunte oor belasting openbaar uit te spreek. Ek is jammer vir daardie. Maar ek stel voor jy die post weer lees. Deur die neem van geld uit, bedoel ek salaris dividend ens Ek het genoem dat enige persoonlike inkomste oor 180k is onderhewig aan 49 belasting (45 belasting 2 Medicare 2 temp begroting heffing). Korrigeer my as ek verkeerd hier. Lees ook die gedeelte waar ek noem dat forex INFACT nie vry van belasting in NZ soos jy sê. Holding langtermynbeleggings beslis is. Ek gaan nie in spekulatiewe debat oor wat volgende regering gaan doen. Jy is reg oor die klein belastingvry eilande eilande. Laat my nog een plek wat Dubai, wat vrye handel sone maatskappye bied voeg. 100 belastingvry. Plus in die middel van Europa, die VSA en Australië. Australiese belasting implikasies van FOREX winste / verliese Hi, ek sou graag wou weet hoe AUSTRALIESE Forex-handelaars (nie besigheid) nie hul belasting Sluit asseblief enige skakels wat spesifiek op die vraag te beantwoord is, indien u enige. Het jy optel al die besef winste en verliese apart en voeg dit by die artikel inkomste en aftrekkings of net die verskil tussen die wins en verliese minus jou kontant insette. Dankie Dit hang af van die struktuur waarbinne jy handel. As 'n stokperdjie handelaar, daar is 'n baie beperkte belastingvoordele gegun ingevolge hierdie reëling as die ATO sal ag dat die koste van die bestuur van jou stokperdjie is in die algemeen nie-aftrekbare. Die ideaal is, as jy 'n paar inkomste strome afwyk van handel, dan kry advies oor 'n doeltreffende belasting struktuur om die belasting impak van die inkomstestrome te bestuur is noodsaaklik. Vir 'n 100 handelaar egter wat geen ander bronne van inkomste / verliese of begunstigdes te verreken teen, dan is die belasting oplossing is minder gunstig. Ideaal as jy kan staaf dat jy 'n besigheid te bedryf dan belasting oorwegings is 'n belangrike faktor om in ag te neem as hul aansienlike voordele wat aangebied word onder 'n besigheid struktuur wat is die moeite werd oorweging. Byvoorbeeld, oorweeg dié handelaars wat ongelukkig is nie suksesvol nie en aangaan aansienlike verliese. 'N Struktuur kan 'n geleentheid om 'n paar van die angel in die stert van die moontlikheid van die verliese teen ander vorme van assesseerbare inkomste verreken verminder voorsien. Laat ons hoop dat ons don t val in hierdie situasie. maar realisties wees, sou die meeste handelaars pas in hierdie kategorie. Maar nou laat ons kyk op die blink kant. Byvoorbeeld, as jy handel spesifiseer as in aanmerking kom belegging in jou beleggingstrategie van jou self beheer super fonds, dan kan jy handel vir welvaartskepping binne daardie struktuur en kry die baie nuttig belasting voordele wat verband hou met daardie struktuur (bv. 15 belasting op inkomste ). Dit is nie 'n handelsmerk vir 'n lewe oplossing, maar is is 'n rykdom generasie oplossing vir aftrede. 'N ideale struktuur vir die handel vir 'n lewe is 'n diskresionêre trust as gevolg van die klonterig aard van verdienste en die vermoë onder hierdie struktuur om wins te ken aan benoemde begunstigdes wat 'n baie belasting doeltreffende manier om jou inkomste te bestuur kan word. Met dien verstande al winste elke jaar versprei sal daar geen belasting betaalbaar vir die vertroue wees, maar die wins uitkerings sal belasbaar wees om die begunstigdes, of alternatiewelik getregter in ander entiteite onder 'n familie verkiesing reëling wat belastingverliese te verreken teen opgehoop. 'N Maatskappy struktuur, eenmansaak of vennootskap struktuur is my minste voorkeur strukture gegee hul redelik beperkte belasting minimering metodes beskikbaar onder die reëlings. Quidquid latine dictum, altum videtur Beste antwoord: Ek het gewonder oor hierdie Turkye mislukte staatsgreep ook. Wie kan betrokke wees ek al 'n paar agtergrond oor die land en huidige politiek, president gehad. Ek dink dit was militêre en eerder onbekwame hierdie tyd. Ek twyfel of buitelandse betrokkenheid. Selfs al is die Turkse president is 'n bietjie diktatoriale hierdie voorval maak hom. wys meer Beste antwoord: Ek het gewonder oor hierdie Turkye mislukte staatsgreep ook. Wie kan betrokke wees ek al 'n paar agtergrond oor die land en huidige politiek, president gehad. Ek dink dit was militêre en eerder onbekwame hierdie tyd. Ek twyfel of buitelandse betrokkenheid. Selfs al is die Turkse president is 'n bietjie diktatoriale hierdie voorval maak hom sterker. Dit is 'n slegte tyd vir andersdenkendes daar, selfs diegene met 'n goeie motiewe. Die militêre sal recloned in Erdogan ondersteuners soos die polisie. Die media of enigiemand wat selfs net effens afwyk van die Erdogan lyn is geneig om hard hanteer. Klink meer soos Assad, ek weet. Vreemd dat Erdogan hou nie hierdie eienskap in Assad en is gelykstaande dit net met vryheid en demokrasie in homself. Hy hou daarvan om verantwoordelikheid vir enige aktiwiteit wat hy hou nie op om mense wat hy nie hou nie, ook 'n gebrek aan bewyse ondanks toewys. So het die Turkse uitgewekene in die VSA kry die skuld, maar sodat ander doen nader aan die huis. Nee, ek dink nie Poetin of ander betrokke, wat die doelwitte Niemand wil meer gemors in daardie gebied sal wees. So, wat is die manier wat ek dit sien. Ja, ek kan verkeerd wees, nie alsiende soos God, maar ek dink nog ander as Turkse militêre nie betrokke is. Die agente van straf is daar nogal 'n sadistiese. Mag God verkort die lyding van diegene wat vir straf wanneer die hand van vergelding val. Dit is 'n plek waar gewone onskadelike mense verkeerdelik kan beskou word en hard gestraf, dit is baie jammer. Straf familie / gesin / dorpe en soortgelyke erger. 134 antwoorde 3 dae gelede Soos vroeë 2000's meisies het regtig 'n goeie. Natuurlik mooi nie 'n hele klomp van die make-up en eintlik sexy. Ek het gesien die musiek videos terug daarna. Swart en wit meisies het 'n beter manier. Wat gebeur Soos vroeë 2000's meisies het regtig 'n goeie. Natuurlik mooi nie 'n hele klomp van die make-up en eintlik sexy. Ek het gesien die musiek videos terug daarna. Swart en wit meisies het 'n beter manier. Wat gebeur is Sy beste liedjies goed. Wie anders is 'n rapper soos Eminem. Is Roberto Martinez Everton bestuurder. Wat is Eminem beste album. Is sy beste liedjies goed. Wie anders is 'n rapper soos Eminem. Is Roberto Martinez Everton bestuurder. Wat is Eminem beste album. 24 antwoorde 19 uur gelede Sy dink sy het die mag om op te hou Artikel 50 word geaktiveer. Ek didn t sy haar neus uit ons sake. Sy dink sy het die mag om op te hou Artikel 50 word geaktiveer. Ek didn t sy haar neus uit ons sake. 22 antwoorde 17 uur gelede Ek weet dit is 'n dom vraag hier vra oor en beter beantwoord word deur 'n professionele, maar ek is redelik normaal. My ouers het geskei toe ek 7 was, maar my pa was. wys meer Ek weet dit is 'n dom vraag hier vra oor en beter beantwoord word deur 'n professionele, maar ek weer my ouderdom. Natuurlik dis nie reg of regverdig om hierdie manne wat 'n ware verhouding met iemand wat hulle glo hou hulle vir hulle wil. Die meeste kere sy 'n FWB situasie, maar op die seldsame geleentheid dat dit ernstige kry die tweede hulle aan my pa hulle soort begin met die tekens verbindings. Ek weet nie wat om te doen oor enige van hierdie. En Ek dont selfs weet hoekom ek voel op hierdie manier. Die meeste gevalle ek lees oor mense in die liefde met hulle vaders gesluit óf didnt ontmoet hulle totdat hulle was volwassenes of geslaan wat nie waar is vir my is. Kan iemand raad gee of opsies of 'n bietjie hulp Neigings Nou Leader in alle toekenningskategorieë beste antwoord Sodra jou vraag is gepos vir ten minste een uur en het ten minste een antwoord, klik op die toekenning Beste Antwoord knoppie langs jou gekose antwoord. Die foto het misluk. Laai 'n lêer groter as 100 x 100 pixels Ons ervaar 'n paar probleme, probeer asseblief weer. Jy kan net lêers van tipe PNG, JPG of JPEG's opgelaai nie. Jy kan net lêers van tipe 3GP, 3GPP, MP4, MOV, AVI, MPG, MPEG of RM oplaai. Jy kan net foto's kleiner as 5 MB oplaai. Jy kan net videos kleiner as 600 MB oplaai. Jy kan net laai 'n foto (png, jpg, jpeg) of video (3gp, 3GPP, mp4, mov, avi, mpg, mpeg, RM). Jy kan net laai 'n foto of video. Video moet kleiner as 'n Foto kleiner as video kleiner as 'n Foto kleiner moet wees as enige antwoord verskaf is slegs vir algemene inligting moet wees moet wees. Enige raad wat deur adviseurs nie in ag neem doelwitte, finansiële situasie of behoefte 'n individu se. Jy moet dus nie reageer op dit sonder om eers die dinge met inagneming van en soek professionele advies. In kort: Ons moet meer inligting As 'n algemene reël, buitelandse valuta winste en verliese is onderhewig aan belasting op inkomste rekening, wat beteken dat winste is assesseerbare en verliese is afgetrek. Dit beteken ook dat kapitaalwinsbelasting sal nie normaalweg van toepassing. Natuurlik, daar is altyd uitsonderings en die spesifieke omstandighede van jou handel aktiwiteite sal moet in ag geneem word. Deel van hierdie assessering sal wees om te bepaal of hierdie aktiwiteite binne die gewone loop van 'n besigheid wat jy bedryf. As dit so is, dan moet hulle ingesluit word in die onthullings vir besigheid inkomste of verliese (Vraag 15) in die Aanvullende belastingopgawe. Indien nie, dan is die ATO instruksies om die aanvullende terugkeer spesifiseer dat buitelandse valuta winste moet openbaar gemaak word as ander inkomste (Vraag 24), met valutaverliese om openbaar gemaak word as ander aftrekkings (Vraag D15). Gegewe die komplekse aard van jou vraag, sou ek raai aan dat jy op die boek nou knoppie met 'n Crowe Horwath adviseur te praat om jou te help die belasting verpligtinge wat voortspruit uit jou buitelandse valuta handel aktiwiteite te verstaan. Hierdie antwoord verskaf is slegs vir algemene inligting. volledige besonderhede


No comments:

Post a Comment