Saturday, October 8, 2016

Forex Mark Terugskrywing Times

Forex marksentiment Indicators Volgens die April 2012 buitelandse valuta Komitee se halfjaarlikse buitelandse valuta Deel Survey. Daar is gemiddeld byna 4,3 miljard van buitelandse valuta spot transaksies op 'n daaglikse basis. Met so baie deelnemers - waarvan die meeste is die handel vir spekulatiewe redes - besig om 'n voorsprong in die forex mark is van kardinale belang. Fundamentele ontleding verskaf 'n breë siening van 'n geldeenheid paar se bewegings en tegniese ontleding definieer tendense en help om draaipunte te isoleer. Sentiment aanwysers is 'n ander instrument wat handelaars kan waarsku om uiterste toestande en waarskynlik prys terugskrywings, en kan gebruik word in samewerking met tegniese en fundamentele analise. Sentiment Aanwysers sentiment aanwysers wys die persentasie, of rou data, van hoeveel ambagte of handelaars 'n spesifieke posisie in 'n geldeenheid paar het geneem. Byvoorbeeld, veronderstel daar is 100 handelaars handel 'n geldeenheid paar indien 60 van hulle is lank en 40 is kort, dan 60 van handelaars is lank op die geldeenheid paar. Wanneer die persentasie van ambagte of handelaars in een posisie 'n uiterste vlak bereik, sentiment aanwysers raak baie nuttig. Aanvaar ons voorgenoemde geldeenheid paar gaan voort om te styg, en uiteindelik 90 van die 100 handelaars is lank (10 is kort) is daar baie min handelaars links na hou stoot die tendens tot. Sentiment dui dit tyd om te begin kyk vir 'n prys omkeer. Wanneer die prys laer beweeg en toon 'n sein dit bedek, die sentiment handelaar gaan kort, in die veronderstelling dat diegene wat lank sal moet verkoop om verdere verliese te voorkom as die prys val. Sentiment aanwysers is nie presiese koop of verkoop seine. Wag vir die prys om die ommekeer te bevestig voor wat op sentiment seine. Geldeenhede kan bly uiterste vlakke vir 'n lang tyd, en 'n ommekeer kan nie dadelik realiseer. Uiterste vlakke sal wissel van paar te paar. As die prys van 'n geldeenheid paar histories omgekeer wanneer die koop bereik 75, wanneer die aantal verlang dat vlak weer bereik, is dit waarskynlik die paar is op 'n uiterste, en jy moet kyk vir tekens van 'n prys omkeer. As nog 'n paar histories omgekeer toe sowat 85 handelaars is kort, dan sal jy sien vir 'n ommekeer in voor of op die persentasie vlak. Sentiment aanwysers kom in verskillende vorme en uit verskillende bronne. Een daarvan is nie noodwendig beter as die ander, en dit gebruik kan word in samewerking met mekaar of spesifieke strategieë kan aangepas word om die inligting wat jy die maklikste om te interpreteer vind. Verbintenis van handelaars verslae 'n gewilde instrument wat gebruik word deur termynkontrak handelaars is ook van toepassing op buitelandse valuta handelaars te sien. Die betrokkenheid van Handelaars (COT) is elke Vrydag vrygestel is deur die Commodity Futures Trading Commission. Die data is gebaseer op posisies gehou as van die voorafgaande Dinsdag wat die data beteken nie real-time, maar dit is nog steeds nuttig. Interpretasie van die werklike publikasies wat vrygestel is deur die Commodity Futures Trading Commission kan verwarrend wees, en 'n bietjie van 'n kuns. Daarom, kartering van die data en die interpretasie van die vlakke getoon is 'n makliker manier om sentiment te meet deur middel van die COT verslae. Barchart bied 'n maklike manier om COT data grafiek saam met 'n bepaalde termynmark prys grafiek. Die grafiek hieronder toon die Daily Deurlopende Euro FX (Desember 2012) termynkontrak met 'n verbintenis van handelaars lyngrafiek aanwyser bygevoeg. Die COT data is nie vertoon as 'n persentasie van die aantal handelaars kort of lank, maar eerder as die aantal kontrakte wat kort is / lank. Figuur 1. Daily Deurlopende Desember Euro FX Futures Forex Strategie: leer om te handel Die 123 Terugskrywing Ek was 'n newbie handelaar keer. Al wat ek gedoen het, was soek op die internet vir 'n goeie Forex strategie. Eintlik, al wat ek was geïnteresseerd in kon die handel inskrywings. Ek het gedink as ek die regte rigting elke keer kon haal, kon ek 'n miljoen dollar te maak uit my skrale 8000 handel rekening. Ek kyk na honderde verskillende strategieë, asook, inskrywings. Ek het selfs 'n bietjie geld op 'n paar van hulle. Ek lees alles oor dissipline, handel sielkunde, neem jou t sorg oor enige iets, maar vind 'n inskrywing strategie. Laat ek jou tog te kenne gee. Ek het begin om dit te doen in 2004. In 2009, was ek nog om dit te doen, maar my 8000 rekening is nou sowat 500 en ek nog kon nie s Edge spoedig moontlik daarna as die Asië Sessie Trading Kamer Moderator. Ek het alles wat om te sê: Ek is die rede waarom ek graag om handel te dryf op suiwer prys aksie. Ek gebruik nog 'n paar aanwysers, al is. Hulle kan jou 'n gevoel te gee vir die rigting van die mark. Maar net die prys aksie kan jou wys hoe ons emosies beïnvloed die mark. Wat is 'n 123 Terugskrywing A 123 Terugskrywing is eenvoudig 'n foto van daardie emosie op 'n kers grafiek. Laat t swanger gaan 'n handelsmerk waarin jy verkoop om oop te maak. Die eerste element om te kyk in 'n 123 hoë 'n sterk uptrend. 123 terugskrywings gebeur al die tyd in die konteks van die saak reekse en konsolidasies maar Don t handel daar.) Aan die linkerkant sien jy 'n potensiële opstel gebeur. Dit is 'n sterk uptrend met volume. Jy kan nou hierdie reg (2013/12/06 10:00 NY tyd) op 'n pond / JPY uurlikse grafiek sien. Jy sal sien dat dit nog nie 'n 123 hoog, maar dit s beslis het 'n goeie begin. Die foto toon 'n uurlikse grafiek, maar 'n 123 ommekeer kan voorkom op enige tyd raam, aangesien dit is omdat dit gebeur te vinnig vir my op die onderste tydraamwerke. Die volgende element om te kyk vir 'n uitputting hoogtepunt t het as uiterste as 'n pen bar, wat sou dien om 'n baie sterk uitputting of euforie punt demonstreer en sal my meer selfvertroue gee om te wees. Ek het veral graag wou sien dat dit gebeur op 'n historiese weerstandvlak. Dit gee dit net meer legitimiteit. Weereens, aan die linkerkant kan jy dieselfde uptrend ek jou gewys het vroeër sien, maar hierdie keer het ek ingesluit 'n paar van die kerse aan die linkerkant. Jy sien dit breek (dit sal hê om te sien of dit verander in iets meer as dit) gebeur reg op 'n historiese gebied van die opeenhoping. Na afloop van die hoë punt, jou volgende taak is om te kyk vir 'n trek-terug. Dit kan gebeur op dieselfde kers, maar ek verkies om dit op die daaropvolgende kerse sien. Dit lyk net vir my beter so. As dit blyk te wees, gebeur op dieselfde kers, daal af na die volgende laer tyd om te sien hoe dit lyk daar af. Soms vind ek dat dit is beter soek op die onderste tydraamwerk. Dit sal die nommer 2 punt van jou 123. Volgende jy is gewoonlik veel minder entoesiasme vir hierdie hoë as die nommer 1 hoog wees. Aan die linkerkant sal jy sien wat 'n potensiële 123 hoog dat die punt staan ​​om te blaas. Dit is op soek na 'n aardige patroon totdat die laaste paar minute wanneer dit begin om die nommer 1 hoë toets. Hierdie voorbeeld is op die euro / GBP H4 (4 uur / 240 minute) grafiek op 2013/12/06 rond die middag NY Tyd. Nou jy sal kry om dit later in ons storie. Waarom 123 Terugskrywings voorkom as ek maar hulle is konsekwent genoeg dat ons dit kan gebruik om winste in die mark te maak. Die nommer 1 punt kom by 'n plek waar handelaars wat al lank in die mark was besluit wat hulle nodig het om die winste wat hulle gedurende die tendens tot beveilig. Daardie . Dit is die nommer een punt. Natuurlik, nadat daar geen handelaars meer om te koop die posisies van die laatkommers geloop, die prys begin daal. As die prys daal, die slim geld sien 'n geleentheid om moontlik 'n bietjie wins op 'n ander pop die nommer 1 hoog, maar hulle is minder verbind omdat die meeste van die langer termyn momentum aanwysers steeds gee oorgekoop aanduidings en die mark het net gemaak 'n groot beweeg. Uiteindelik, al die laatkommers wat gekoop terwyl die mark was op die hoogtepunt ervaar vrees. As die mark gaan voort om te daal, hulle los daardie posisies op die slim geld is die nommer 2 punt. Nou dat die laatkommer verkopers is weg, sal pryse begin om weer te beweeg. Die slim geld mense wat gekoop is uit die laatkommers, so nou as dit begin om weer te gaan, die laatkommers vind hulle uit te gou en begin weer te koop nie, maar omdat hulle voor was verbrand, hulle is 'n bietjie meer versigtig, sodat minder van hulle betrokke te raak hierdie tyd. En natuurlik, die slim geld mense is meer as bereid om hul winste te neem as die mark styg. Maar omdat daar minder bereid is om hierdie tyd te koop, wanneer die prys pieke, dit dikwels kom nie t kry so hoog as die nommer een punt voor dit begin weer val. Dit is die nommer 3 punt. As die mark begin om te daal uit die getal 3 punt, hoe meer opgevoed, slim geld handelaars erken dat dit 'n ommekeer of die begin van 'n handels-reeks kan wees, maar op die heel minste, hulle bereid is om neer te verkoop aan die nommer 2 wys weer dikwels oortreding van die nommer 2 punt deur 'n paar pitte. Wanneer doen 123 Terugskrywings voorkom Soos ek voorheen genoem, 123 terugskrywings gebeur meestal op areas wat ondersteuning en weerstand. Dit gebeur nadat 'n goeie sterk tendens. Hulle kan gebeur op enige tyd raam op enige instrument. Op die korter tydsbestek (minder as 'n uur), moet jy voortdurend te kyk of jy sal jou geleentheid misloop nie. Dikwels kan jy een na 'n groot nuusgebeurtenis sien. Dit is Edge. Ek didn s die belangrikste faktor in die handel sukses, so ek het gedink dit 'n paar woorde geregverdig. Hoe kan ek 'n 123 Terugskrywing handel Ek gebruik drie verskillende inskrywings vir die 123. Die eerste een is wat ek breek van die nommer 2 punt noem en die derde is om die retracement handel na die breek van die nommer 2 punt. My gunsteling inskrywing verneuk die nommer 3 punt as dit gedoen kan word met 'n baie klein risiko, redelike groot handel grootte en werk baie goed. Hoe kan ek die posisie groottes te bepaal ek het ook 'n laer waarskynlikheid van sukses. As gevolg van hierdie faktore, ek gebruik gewoonlik ongeveer die helfte van my standaard handel grootte op die eerste posisie. Ek gebruik dan die helfte van die tweede inskrywing en 'n half op die derde ingang. My handel reëls bepaal dat ek net kan waag 2 van my rekening op enige enkele handel setup. So elkeen van my poste sal waag 1 van my rekening. Bereken die aantal pitte vir jou stop verlies op elke posisie (ons s Edge Trading het 'n risiko calculator - jy dit hier vind. Gebruik dit met ons komplimente. Hoe kan ek gaan en te bestuur die posisies Voorbeeld van 'n lelike 15m euro / USD 123 hoog as ek. Toe ek sien die eerste twee punte en kyk prys pop om die nommer 3 punt en begin om te daal, ek begin vooruit op die inskrywing. sodra die prys breek onder die hoogste kers op die nommer 3 punt, ek neem 'n kort inskrywing met 'n stop verlies net bokant die nommer 3 punt. Sedert die nommer 2 punt is 'n redelik beduidende ondersteuning vlak, Ek sluit sowat 90 van die posisie op die nommer 2 punt en stel die stop om gelyk te breek (die beginpunt) op die oorblywende 10 van die posisie. handel Inskrywings vir die lelike 123 Hoë die tweede inskrywing is die re handel 'n 123 lae jy sal die plasing van 'n hangende lank en jy sal hê om voorsiening te maak vir die verspreiding. Onthou dat op die lang tyd rame, die verspreiding kan eintlik wissel voor die inskrywing gemaak. Soos ek genoem het, die risiko is groter op die tweede inskrywing. Jy moet jou stop te plaas 'n paar pitte bo die nommer 1 punt. Jy sal waarskynlik sien die prys weiering direk na jou inskrywing en dit kan 'n paar te konsolideer voor die val, so don is waarom ek stel voor dat jy seker wees dat die uptrend is ten minste een en 'n half keer die grootte van jou 123 patroon. Dit sal jou 'n goeie risiko-beloning verhouding gee. Voorbeeld van 'n 123 Lae op GBP / JPY H1 Na die prys daal laer as die konsolidasie van die aantal 2 punt, dit sal waarskynlik pop-up in 'n retracement (die mark hou daarvan om stoom af te blaas na die breek 'n beduidende struikelblok soos die nommer 2 punt s klein stop verlies. En daar het jy dit. Onthou dat alles wat ek gesê het oor 'n 123 hoë geld in omgekeerde n 123 laag. Ek het altyd gedink dit is verwarrend wanneer skrywers probeer om die teenoorgestelde rigting ambagte reg onder die ander ambagte so spreek Ek het probeer om nie om dit te doen. Inskrywings op 'n 123 Lae GBP / JPY Onthou dat nie alle 123 terugskrywings perfekte sal kyk. om die waarheid te die meeste van hulle het sal net spring van die skerm na 'n ruk. Maak seker dat jy hou by die reëls en Don . is deel van die werk sal neem verliese so wees voorbereid op dit en asseblief hieronder te verlaat kommentaar en vrae Disclaimer:.. Trading forex op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers die hoë mate van. hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Voordat jy besluit om te belê in buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van sommige of al jou aanvanklike belegging kan volhou en daarom moet jy nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met die buitelandse valuta handel, en soek advies van 'n onafhanklike finansiële adviseur indien u enige twyfel het. Sluit aan by My Free Trading nuusbrief Hier Pin Bar Prys Aksie Trading hierheen Verwante Trading lesse in die bogenoemde prys aksie forex strategieë handleiding video, ek bespreek hoe om die prys aksie gebruik om handel te dryf met die dominante tendens met behulp van die pen bar en binne bar fakey ommekeer opstel met samevloeiing om 'n hoë waarskynlikheid inskrywing op die GBPUSD 4hr grafiek te maak. Ons sien eerste om vas te stel wat die rigting van die dominante tendens is in hierdie geval die tendens was af. Volgende gaan ons kyk vir beduidende horisontale vlakke in die mark, of gebiede prys wip uit talle kere wat ek verwys na gebiede soos warm punte in die mark. Ons volgende kyk vir prys aksie seine as 'n derde vorm van samevloeiing ons toetrede besluit in die tendens bevestig. In die video hierbo was daar 'n reeks van verwerping kerse, dit is kerse met 'n lang stert wat natuurlik toon verwerping van 'n beduidende horisontale vlak. Ons wil sien die mark sluit af die lyn, wat beteken dat ons wil die einde van hierdie verwerping kerse te wees aan die kant van die horisontale vlak wat in die rigting wat ons is op soek na te gaan. Ek het 'n 4-1 wins op hierdie handel setup, wat beteken dat ek na verdienste vergeld 4 keer my risiko. Ek ingegaan op 'n onderbreking van die lae van die prys aksie opstel en dan geplaas my stop net bokant die hoë, aanvanklik het ek gemik vir 'n 2-1 beloning maar as een keer die mark voortgegaan laer het ek al hoe meer lomp en het besluit om my stop af agter om selfs en dan breek te sluit in 4 keer my risiko. Wins word gemeet in gevaar om scenario's te beloon, nie in pitte. Jy kan bereken jou potensiële wins op elke handel as 'n veelvoud van jou risiko wat jy ideaal wil ten minste om jou risiko of 'n beloning aan die risiko van 2-1 verdubbel, hoe hoër hoe beter. Poging en voortgesette studie vereis, 'n prys aksie setups is baie konsekwent, nie almal van hulle, maar hulle het baie goed werk handel is nie 'n vinnig ryk skema. Dit is 'n deurlopende projek wat passie met 'n langer termyn vooruitsigte, kan dit gedoen word, baie mense doen dit egter baie ook die radar meestal as gevolg van gierigheid af te laai. Owen Scott sê: Dit is 'n baie goeie, bruikbare, en eerlik video. Ek het 'n lid van Nial t moet wees. Intazar Hussain sê: Ek het 'n goeie vriend en mentor wat my gegee Nial en moet sê ek is baie beïndruk met hierdie jongman en Nial en sal meer van sy video kyk om vertroue in forex te herwin. God seën Great video Nial, Dit Eerder as om die onbetroubare oorgebruik van tipe aanwyser jibberish Ek het onlangs gemors duisende op. Meerjarige, ek kan met vertroue sê dat jy inderdaad die man. Ek was so gelukkig om afgekom op jou site en ek geniet elke oomblik daarvan. Ouens soos jy moeilik bekombaar. Jou vids is awesome. Selfs 'n vyfjarige kan vang op vinnig. Groot dinge wat ek moet sê. Ek is op die punt om deur die prys Aksie vid en wou 'n paar woorde sê eers. Hou aan met die goeie werk bro. Great video Nial. Werklik bedagsaam van jou om so nuttige inligting te deel. Ek sal begin lewende handel met USD500. Het jy enige aanbeveling oor watter tyd raam ek moet gebruik met die prys aksie strategie. Sluit aan by My Free Trading Nuusbrief Kry Free Trade Opstellings, video's, tutoriale, artikels Meer Disclaimer. Enige advies of inligting op hierdie webwerf is algemene advies Slegs - Dit neem nie in ag jou persoonlike omstandighede, moet asseblief nie handel te dryf of belê uitsluitlik op grond van hierdie inligting. Deur die lees van enige materiaal of die gebruik van die inligting in hierdie webwerf kan jy dit eens dat dit 'n algemene onderwys materiaal en jy sal 'n persoon of entiteit wat verantwoordelik is vir verlies of skade as gevolg van die inhoud of algemene raad wat hier verskaf word deur leer om te handel Die mark Pty Ltd hou nie dit is werknemers, direkteure of mede-lede. Futures, opsies, en spot valuta handel het 'n groot potensiaal belonings, maar ook groot potensiële risiko. Jy moet bewus wees van die risiko's en wees bereid om dit te aanvaar ten einde om te belê in die termynmark en opsies markte. Don t handel met geld wat jy kan bekostig om te verloor. Hierdie webwerf is nie 'n uitnodiging of 'n aanbod om te koop / verkoop futures, Spot Forex, CFD s, opsies of ander finansiële produkte. Geen voorstelling gemaak word dat enige rekening sal of waarskynlik winste of verliese soortgelyk aan dié bespreek in enige materiaal op hierdie webwerf te bereik. Die vorige prestasie van enige handel stelsel of metode is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. Hoë Risiko Waarskuwing: Forex, Futures, en handel opsies het 'n groot potensiaal belonings, maar ook groot potensiële risiko's. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Jy moet bewus wees van die risiko's van 'n belegging in buitelandse valuta, futures, en opsies en wees bereid om dit te aanvaar ten einde handel te dryf in hierdie markte. Forex behels aansienlike risiko van verlies en is nie geskik vir alle beleggers. Moet asseblief nie handel te dryf met geleende geld of geld wat jy nie kan bekostig om te verloor. Enige menings, nuus, navorsing, analise, pryse of ander inligting wat op hierdie webwerf word verskaf as algemene mark kommentaar en maak nie belegging advies uitmaak. Ons sal nie verantwoordelikheid aanvaar vir enige verlies of skade, insluitend sonder beperking, enige verlies van wins, wat direk of indirek uit die gebruik van of vertroue op die inligting kan ontstaan. Onthou asseblief dat die vorige prestasie van enige handel stelsel of metode is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. Kopiereg 2008-2016 leer om te handel Die mark


No comments:

Post a Comment